Bah


Gokväll..

Längesenjagskrevbloggordentligt.

Kommer inte förstå själv tjusningen på samma sätt som jag gjorde innan.
Spyr fortfarande ut mig skit när jag känner för det, men oftast. Slipper andra se det.
Anyway.

Pratade med en gammal vän innan, som.
Ja låt oss säga att vi utvecklades åt två olika håll.
Ibland inser jag att jag är himla förändrad.
Kan förstå att han får sinne, men sen.
Är han en självgod jävla mansgris. Vilken ALDRIG har fungerat i min närhet.
Min PAPPA är fan sån. Det är svårt att prata som vi gjorde förr.
När han har blivit som han blivit.
Förstår inte ens att det stör mig så mkta tt jag skriver om det.
Men det STÖR mig jätte mkt.
Han var himla trevlig ett tag. Ibland undrar jag om det var jag som förstörde honom.
Kan ju vara så.


Lyssnar på Winnerbäck igen.
Har inte kunnat, känna igen mig på samma sätt som innan,
Nu hör jag meningar som inte funnits där innan.
Rader som lixom smält in i själva sången innan, visar sig tydliga och klara nu.

Grät idag, för första gången på 4 månader..
Kändes hemskt. Spec när jag vet att min lilla känner som jag.
Alla mina känslor går över i dess kropp.
H*n förtjänar inte det.
Jag borde inte.

Har bara 17 arbetsdagar kvar i sommar, får väl hoppas att ajg får fler.
Lär behöva så mkt pengar som de bara går..

:/

God  natt^^




Kommentarer
Postat av: Emma

Gummislumsan, när ses vi? btw, du får ta dig ork och tid att skriva blogg :)

2008-08-03 @ 01:15:42
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0