Älska glömma och förlåta.. Fuck Of Bjärnumskola!!

Vad tycker vi om sjuor, åttor?
Vad tycker vi om sjuor, åttor?
Vad tycker vi om sjuor åttor när vi går ut nian??
illa illa usch usch illa
illa illa usch usch illa
NÄR VI GÅR UT NIAN!!



Ja. Nu var det över.
Jätte mycket över..
Det känns, så himla skönt. Att slippa sätta sin jävla fot på det stället. Slippa va bland alla ytliga jävla satans wanna be snobb..
Yeah, Det känns så skönt.
Visst, jag grät. Men det var för att det blir sista sommaren med alla. Sen kommer dem flesta av oss att gå på olika håll. O det kommer Aldrig bli likadant igen. Visst förändring förnyar. Men. Baah, Jag kommer sakna er.
Jätte mycket!! *tears**
Som sagt. Skolan är slut nu. Väntar gymnasiet till hösten. Får lite illamående när jag tänker på de.
Att jag ska komma till en ny skola. Nytt folk, shit. Jag är nervös. Börjar tycka att jag kanske gör fel.. :( :(

Mmm.. Vi hade sån balsak i onsdags mkt skojj:) Hampus e en jävel ¨på bugg.. Emil o john e jävlar ¨på att stampa mig på foten..:( JA STAMPA:... Fy fan..:( Ajaa. Lyckad kväll. :) Kändes bra att ha gått dit där =))

Igår så slutade vi skolan, De flesta sötisarna kom hem till mig så festa vi o hade allmänt trevligt.. Synd att Hampus o monny, o milla o emma inte kunde komma :( Tomt utan er ju..!!
Lyckad kväll de med :) Satt ute o grilla tills knotten kom, sen bar det av snabbt in i stugan igen.. :) Jag va nöjd me kvällen i alla fall:) Hoppas ni andra var det med.. :) Madde, Beccy, Hilding, Bladet, Johan, Anton, Andre,

Smart Dennis, "ööhh, catta hämta hjälmen" Smart killen, när du ändå lämna kvar den på trappan .. *höhö*

Jaha. Syrran o ja satt precis o lassade in en massa chips o godis.. Känner mig rund nu:S:S:S

Ajaa

Skriver mer sen.


Kram O Puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0