Älska, glömma och förlåta.. Lax, sallad o tzatsiki:)

Jaa, jag kunde inte stava de sista,, höhö..


   JAa, Flickor o Pojkar, Kväll igen. Ännu en dag mindre
Läskigt att tänka så. 

Tack Dennis för att du kom idag!! Kändes snällt. :) Farmor tycker om dig!! HAHA..
           
Satt o tänkte på självmord innan, Asså, jag vill inte dö,. men när man e lite små nere, då tänker man en del. Satt o tänkte på vad man ska skriva, man brukar ju skriva ett avskedsbrev o sånt. Jag vet inte vad jag hade skrivit. Sanningen eller vad de velat höra..Sitter nu och funderar om jag ska skriva det jag kom fram till.. Ja de gör jag nog..


                          Vill säga förlåt. Be om ursäkt för min otroligt egotrippade handling. Jag skulle bli den som lyckades. Jag jag alltid varit säker på det. Alltid gett er intrycket att jag är den som alltid klarar mig. Men eller utan hjälp. Jag klarade mig inte utan hjälp. Jag har varit ensam. Så ensam. Jag älskar er utan gräns. Trots att jag många gånger inte velat veta av er. Så älskar jag er. Föralltid.
                 Mamma, Ta inte åt dig. Du har inte gjort fel. Du kunde inte se några tecken, Inte sant? Mamma. Du har inte varit blind. Det var bara jag som varit en dukig skådespelare.. Älskar dig.
               Pappa. Älskade pappa. Du gör inte allt rätt. Men ibland så ser du dina fel. O rättar till dem. Fast ibland kan det bli fel det med. Som den gången, Du häll om mig. Grät och bad om ursäkt för allt. Det va inte rätt. Men långt ifrån fel. Älskar dig.
              Torbjörn. Den jag sätt upp till mest. Trots att du är långt ifrån felfri. Så är det dig jag sett upp till. Från den dagen jag fick egen vilja. Du är bäst. Inget du gjorde ändrade på den åsikten. Inte ens i slutet av allting ändrade jag mig . Du är bäst. Älskar dig..
            Carolina. Vi var rätt glada barn, Var vi inte? Jag såg dig. Många gånger. Jag ville göra dig glad. Vi var lika. Men så olika. Jag älskar dig..
           Camilla. Jag minns inte så mycket av oss. Våra ridturer är iförsig väldigt tydliga.. En sommar, vi red varje dag. Långa runder på mulle o faxa.. Jag saknar det. SÅ mycket. Jag hoppas du hittar tillbaka till den friden. Den lyckliga känslan vi upplevde då. Jag kommer inte lyckas med det. Inte levande i alla fall. Älskar dig..
         Jag Älskar er. Känn ingen skuld. Allt ligger på mina axlar inte era. Ingen tvingade mig.  Jag är ledsen.

Ja, Så ungefär. Hade jag tat mitt liv idag. Hade det nog sätt så ut. Kanske lite mer skrivit. Men i korthet. Tårarna rann i alla fall.  Inte klokt vilken dålig dag jag har idag.


                             
                         Today I am dirty. Want to be pretty. Tomorrow I know I*m just dirt..
                 Today I am dirty, want to be pretty..  Tomorrow I know I*m just DIRT!!
Nobody.. Nobody.. Wanna be somebody. When I'm dead will you all now who I am..


                               A lonely life where no one understands you..
                             But I wont give up. Because The music do..
                            The music do. When It is reaching inside me..
                           It is inside me. Forever preaching..
                          It Screams.. "Fuck You Too!"
                         I scream, But if fact, I only whisper..
                        The tears fall on...
                       My breast..
                     My dress..
                    Ohh..
                 
I'm in a mess!!


                        
                       The world aint fair. Eat you if you let it..
                            


Ja. Så kan det vara.
Lev Livet varje minut. lev livet tills det tar slut!!

Tack storebror för hörlurarna!! De är utan tvekan bäst. Högmusik utan klagomål från päronen o syskonen. 






                                              







        









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0