Älska, glömmma och Förlåta... Underbar kväll..

    '

        Hej vännerna!!
Hmm. Nu är jag igång igen. Med tankarna, de virvlar runder, trängs och puttas.
             Har pratat med mig syster väldigt mycket idag, de brukar bli så när vi rider då diskuterar vi allting som inte riktigt vågar när vi är hemma. Allt från killar till miljöförstöring. Men oftast bara livet. Pratar om gammalt, om minnen. Om glömda händelser.. Men idag var det ganska mycket framtid.
              Tänk, om man bara kunde se allt klart. Veta vad som är rätt och fel. >Tänk om jag hade kunnat trösta. Ge kraft då.. ja.. Drömmar..
              Jag har så svårt att förstå, Alla säger ju att vi klagar över ingenting, att vi har det så bra.. Men, Allt är ju relativt eller hur? Enligt mig, ska man tycka synd om andra, både svenskar o andra länder, Men man ska kunna känna att man även får tycka lite  synd om sig själv..  Alla människor har olika förutsättningar att klara av sitt liv på. Olika starka rötter. Just därför kan man INTE säga till en person att inte tycka synd om sig själv, för man vet inte, vad personen har i bagaget.. Inte ens inom familjer så vet man allt.. Min familj hade dött om de vetat om mina synder..
            
Jag har börjat bli glad nu. Tänker mkt på familjen, gården, djuren mina vänner. Tänker på allt jag har. Som inte alla andra har. Visst folk har de mkt bättre än mig. Men de finns de som har de betydligt värre. Jag är en starkt tösasnott.. Så e de bara. Jag vet vad jag vill. Eller nja, jag har planer o drömmar. O visst räcker det, De räcker långt. Det är värre att inte ha några drömmar. Ett tag stod de still där, för mig. Då blev jag rädd. Utan drömmar har man inte något att kämpa för. Inget att leva för. >Kan bli så irriterad.. På folk som säger att allt blir lättare med en välfylld plånbok.. Men för Fan, Visst, köp dig allt du vill ha, Res vart fan du vill. Skaffa dig betydelsefulla vänner.. Köp dina drömmar för en bra slant. Nej du.  Då kämpar jag hellre. Kämpar o jobbar för mina planer..  Man hör överallt, Jag vill bli snygg.. åååh, Gud va bra allt hade varit bra om jag va rik.. Jag ska ha ett bra jobb med hög lön.. Inte ofta man hör att någon vill utbilda sig till något för att bli lyckliga.   

              Känner en man, Som, struntade i sin dröm för ett tag för att han inte vågade. Vågade inte stå utan pengar. Har kände att han inte skulle lyckas utan den säkerheten som pengar ger. Så istället för att göra något som hans hjärta skriker åt honom att göra så gör han något som förnuftet säger är rätt. Gud. Jag hoppas. Hoppas så mycket att han fullföljer. Att han visar att han kan. Att han vågar. För om han inte vågar, så tror jag inte att jag känner honom. Hoppas på dig hjärtat.. Jag VET att du klarar det. Sänk dina krav. Du har allt att vinna.. <3 <3 <3

Alla har en dröm. Jag blir fan livrädd om jag möter någon utan..:( Jag blir, jaa. Påtryckande, jag börjar tjata.. Jaa, Gumman. Jag kommer sparka dig, hårt, tills du vägrar ligga kvar. Älskar dig. Kämpa för dig, O din andra hälft..

Jaa.. jag ska erkänna. Jag är med förvirrad. har inte direkt någon högtflygande dröm. Jag har saker jag vill göra, saker jag vill se. Annars är mitt enda krav på mitt liv lycka. Jag vill kunna ge glädje. Kunna känna att min familj är lycklig. Jag vill kunna hjälpa andra, Framför allt, vill jag ha ett barn. O ge det allt. kanske är det högtflygande, jag vet inte. Men älskar mig familj, mer än nått annat. Det är det enda som stör mig just nu. Det är att inte alla kan le..
                                                                                   Älskar er!!

Jaha.
Borde väl sova tror jag. Ska upp tidigt imorgon och rida. Måste banta ner min stackrs häst. Har inte ridit henne på flera månader.. Så hon är väääldigt överviktig..!!  Jaja.. Livet är en dans på rosor, bara det ibland hamnar  man fel o trampar på en tagg.. <3<3  

            Sov gott med er.. Tänk positivt. Imorgon är en ny dag. Ta vara på den..
Jag har ett mål. Säga till min familj att jag älskar dem. Utan att bry mig om vilket svar jag får. Dissade blir folk varje dag.. Jag e som jag e... Ingen Kan inte älska mig, men sen kan ingen hata mig heller..

*love**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0