April April

Igentligen är April ett rätt fint namn, Tycker jag då,, :D
Kvällen. Shit. Jag finner no words. Synd att det slutade som den gjorde. Jag behövde mer. Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer!!

Oj Oj, Shit vad misstag man kan göra på så kort tid. Inna jag flyttade var jag duktig, Känns som jag enbart gör fel nu. Enbart strular till det för mig själv. Bygger upp för att kunna slå sönder. Slår sönder för att hela tiden vara upptagen med något annat.

Uh Uh Uh Uh!! Allt är mönster, upprepade mönster utan verklig betydelse.

det är på tok för sent. man kunde nästan tro att jag bara virrar.

Snurr Snurr, ner i säng, snurr snurr, in i drömmen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0