I Wanna hurt you.. Just to hear you screaming my name..

Yeeaa, Yeeaa..


Jag visste aldrig vad jag skulle bli.
Jag såg aldrig det som alla andra ser.
Jag trodde aldrig jag skulle vara värdig,
Aldrig vara värdig att älska med någon under en klar blå himmel..
Inte kunde jag tro att man kan känna sig
säker och trygg i sin egen hud.

Gåva. En gåva av nedstämdhet..´
Sjunker så långt ner så det bara
finns galenskap kvar.
Vinka och skrik?!
Hjälp mig om du med känner såhär..

Skärp dig. Ingen kommer dö för din skull..
Höj din röst. Ingen väntar på att få träffa dig.
Vakna för helvete. Ingen bryr sig..
Ta ett steg bakåt. Förvänta dig inget stöd.
Känn här!! Ingen har växt upp för att bli såhär kall..
Vad som nu är fel på dig.
Det är fel på mig.
Älska mig, Se bortom mina tårar.
Älska mig.

Ingen vet vad jag tänk säga.
Slå mig.
Skrik åt mig.
Tryck mitt huvud under ytan..
 Du vet vem du är.
Se på mig.
Vad har du egentligen att säga?
Snälla lyckliga barn. Se inte åt mitt håll..

Skärp dig!! Ingen kommer dö för din skull..!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0