Så, Slut dina vackra ögon..

Lägg dig nära..


Så ska jag berätta sagan om. Sagan om oss.
      Jag ska berätta sagan om hur vi fann varandra..


Hur orden som du sa plåstrade om ett brustet hjärta..
      Hur ögonen visade mer ömhet än vad vi någonsin skulle kunna ta emot..
Hur fingertoppar rört vid naken hud..
     Ja, jag ska
berätta allt..
För. Vackrare saga än denna finns inte..

Ska viska ord, mjuka som vinden, om hur vi förlorade.
      Hur vi förlorade och fann olyckan..

Chanser som vi slarvat bort.
        När det enda vi skulle ha gjort var att fånga dem..
        Ignorerade när vi borde ha Älskat varandra..
Ska berätta.
        Men mjuka ord varför vi sov när vi borde ha älskat.
        Ja.. Du vet, Vår saga är vacker..
Tillsammas var vi unika.
        Vårt slut, var däremot likt så många andras.

Jag Saknar Dig Något Fruktansvärt.

                       
Det är meningen att jag ska bli vuxen först..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0