Why does it hurt?..

Varför ska det alltid göra så ont när man är ensam?


Jag har verkligen ingen förmåga att hata honom. Åh Gud vad jag har velat hata den människan..
       Han har sårat mig med avsikt.
Han har fått mig att skrika.
       Av sorg. Förtvivlan och tamigfan av lust.
Men det hör inte hit.
      Allt det vackra.
Hans ömhet, ärlighet och hans sätt att visa kärlek
Hans sätt att hålla om mig som om jag vore en ömtålig blomma.
    Allt det vackra..
Fått mig att känna mig. Som om jag var något.
Som om jag betydde något.
    
Nu vill jag inte. Vill verkligen inte behöva honom.
Hatar att jag låter allt komma till ytan.
Verkligen Hatar det.
Men, som vanligt hatar jag migsjälv.
VARFÖR,, varför kan jag inte bara låta honom glida ur mitt liv.
Jag ska vara ensam.

Det är bäst så.

image33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0